Много странна работа...
Ти нали не си им пращал инверторите?
От къде знаят какъв е проблема, за да отказват гаранцията и да искат пари за ремонт?
Нали са гаранционни?
Ние до сега нямаме отказана гаранция от SMA, дори имахме изгорели транзистори от недобре уплътняващ капак.
И проблема беше в капака, а не беше в монтажа на капака.
По принцип процедурата е следната - до 3 дни (най-много до 5) ти изпращат нов (или отремонтиран) инверотор без капак от сервизния им център в Гърция.
Ти си сваляш твоите капаци и ги монтираш на "новите" инверотри.
Проблемните ги пращаш по ТНТ за тяхна сметка, на техен акаунт в ТНТ.
Но нещата може би са се променили. Преди 2 месеца ни доставиха SMA SI 2224 без фърмуер или с грешен и не работещ такъв. А бяхме в гората и се получи точно като в приказката за Неволята - викахме, писахме, звъняхме и най-накрая си наляхме (ама не по едно питие) нов фърмуер.
Явно и тях ги е ударила кризата, знам че уволниха сумати хора...
Успех