http://www.teslamotors.com/models/design Това трябва да се сравнява ,а не народни каручки! 50К ЕВРО ,400 КОНЯ,
8 ГОДИНИ БАТЕРИИ БЕЗ ЛИМИТ НА КИЛОМЕТРИ ,400км.с едно зареждане!
Lupus написа:Абе масла, филтри, гуми, части всякакви си ги сменяме на всяка кола, независимо от захранването и. Проблем са литиево-йонните батерии. Те са скъпи, все още с ограничен капацитет и ресурс.
Най-простия пример: за да стигна от София до Варна, ще трябва да преспя в Търново за презареждане.
agro написа:Най - вероятно ще се внедрят схемите със автоматизирана замяна на батерията със заредена такава на крайпътни станции. Батерията просто не е твоя, не се грижиш за зареждането и, пъхаш картата на входа, бариерата се вдига, влизаш в бокса и след 10 сек си излязъл от другата страна с друга батерия. Не слизаш от колата даже, парите се удържат от картата, пък дотогава вероятно картите ще са дистанционно комуникиращи чипове. Самите крайпътни станции поради естеството си - заряд и склад на батерии - най-вероятно ще се превърнат в един вид акумулиращи електроцентрали, удобно разсредоточени по територията, в близост до най-гъсто населените райони и издърпващи от мрежата ток тогава, когато цената му е най-ниска, а отдаващи обратно в пиковите часове, когато цената му е най-висока. Компания от ранга на Google може да построи такава инфраструктура дори със сегашните батерии, а малките ВЕИ централи веднага ще забравят за проблемите с неравномерното си електропроизводство. Електропреносната система като резултат ще се превърне не в умна, а в суперумна структура, почти неподатлива на големи сривове в резултат на стихийни бедствия или саботаж /като изключвам хакерите/. Не се сещам за отрицателни страни на такъв начин на организация, а преимуществата излизат едно след друго, колкото по-дълго се замисля човек.
Mateev написа:Ха-ха ....... аз мислех да напиша един милион или един милиард години, но понеже в училище са ме учили да броя само до 10, та реших да си премълча, за да не сбъркам с броя на нулите.
Иначе наистина много-много нули ни остават до комунизма............ Не знам дали слънцето все още ще има сили да свети, за да го освети този комунизъм........ И ако Бойко Борисов пак ни е шеф и Лили Иванова все още пее - тогава мамицата ще ни се разкатае.
Mateev написа:Тази система с подмяната на батериите въобще не е жизнеспособна по една съвсем проста причина - това, че няма как да сравниш една стара и издъхнала батерия, с която колата ти едвам крета, с една чисто нова мощна батерия, с каквато си си купил колата. Кой ще се съгласи да заменя кон за кокошка
Назад към Свободни теми и дискусии
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта