venkap написа:За съжаление идеята на Матеев не кореспондира с изискванията на две елементарни условия.
Първото - Допълнителния източник за зареждане на акумулаторната батерия да е по-евтин от предложението на производителя.
Второто - Поддръжката на допълнителните агрегати да не оскъпяват поддръжката на първоначалното изделие.
За жалост, едва ли има идеално Решение на Всички проблеми. Дали да не бъдем реалисти, все пак? Индустрията едва ли ще се юрне да прави изделия, които /поради простота и надеждност/ да я лишат от приходи и по другите пера като поддръжка, резервни части и т.н. Матеев предлага вариант поне разходите за енергия да се сведат до по-ниски стойности и мобилност на подзаряда, докато не си близо до контакта. За поддръжката на допълнителните агрегати: Оптимизиран за оптимано натоварване ДВГ, без ударни, екстремни товари, може /и по-лесно/ да се изработи по-трайна, по-лека и по-евтина...едновременно. Разбирам те но, не се товари чак толкова.
Умният дава правилни отговори. Мъдрият задава правилните въпроси.