И решението се казваше АВТОМОБИЛЕН КРИК ............
Ясно беше, че трябва да разполагаме с някакъв регулируем детайл, който освен това да има голяма здравина. И тука всеки лесно може да се досети за два насрещни П-профила със шпилка между тях. Но тази концепция е добра само за горните детайли. А за долу ни трябваше нещо още по-здраво, което освен това да се натяга лесно и отстрани.
И един стар крик се оказа идеален за тази цел. Но ни трябваха още три. Звъннахме в магазина, за да проверим колко струват. И останах приятно изненадан, че цената на един крик е само 15 лева. Тоест трите нови крика ми струваха само 45 лева. И дефакто се получи така, че освен на време, направих икономия и на пари. Използвайки крикове създадох възможност да монтирам тракера само с едно идване на крана. Тоест вложих 45 лева за крикове, но икономисах 100 лева от второ идване на крана.
Ето как изглежда окончателната стабилизация на мачтата. Сега спокойно мога да излея бетона и буквално 5 минути след това да започна монтажа на плочата на тракера.
Много ми е интересно какво ли ще си помислят след 1000 години бъдещите археолози, когато открият автомобилните крикове в бетона?

Сигурно ще си кажат, че нашата цивилизация нещо е била сбъркана. И донякъде ще са прави.
